2012-2013 | 2013-2014 | 2014-2015

03.07.14 - הכנס השנתי השמיני: האגודה הישראלית לאוריינות ושפה

Literacy-and-Language-Conference-4-web

25.06.14 - טקס הענקת בוגר האוניברסיטה - הפקולטה לחינוך

SIshurim02914061611450

12.06.14 - ניצני התערבות

Grains-intervention inv2014-4-web

11.06.14 - מפגשים בחוג: מפגש משותף של המרצים והסטודנטים לתואר שני בחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך

depart-meetings-11.6

11.06.14 - John Dewey’s Philosophy of Inquiry Challenges of knowledge economy to the Dewey’s philosophy

Forum for Philosophy of Education, Faculty of Education

המרכז לחינוך יהודי, הפקולטה לחינוך

אוניברסיטת חיפה

שמחים להזמינכם להרצאה עם

Prof. Palmira Juceviciene

Faculty of social Science

University of Technology, Lithuania

נושא ההרצאה

John Dewey’s Philosophy of Inquiry Challenges of knowledge economy to the Dewey’s philosophy 

The following question is raised in this presentation: can the essential principle of Dewey –"learning by doing“ - be realized in equal measure at schools and universities on one side, and work organizations, knowledge organizations in particular, on the other? The answer is found by researching what exactly is taking place during the process of „learning by doing“ in the educational and work environments.

Some similarities and differences are distinguished. Two essential differences are: psychological (explained on the basis of Uznadze‘s theory), and epistemological – deriving from knowledge management (Nonaka, Takeuchi). The differences are quite significant – they turn the concept of „learning by doing“ (school, university perspective) into „doing by learning“ (work organization perspective).

Is the concept of „doing by learning“ a new concept in principle, or is it just a deeper insight into Dewey‘s perspective? Do these differences restrain university graduates when adapting at the work organizations? If so – can a part of university curriculum be implemented on the basis of „doing by learning“ principle? By doing so, would the university risk compromising its fundamentals?

מועד: יום רביעי, 11.6.2014, 19:30

מקום: בנין הפקולטה לחינוך, חדר 665 (קומה 6)

איש קשר: איילת אגוזי aegosi@univ.haifa.ac.il

11.06.14 - יום המגמה לטכנולוגיות בחינוך

לידידי המגמה לטכנולוגיות בחינוך באוניברסיטת חיפה שלום רב‪,

אנחנו שמחים להזמינכם, כמסורתנו בשנים האחרונות, ליום המגמה. יום זה יתקיים ביום רביעי, 11.6.14 בין השעות 8:30-17:00 בחדר 362 בבניין חינוך באוניברסיטת חיפה. התכנייה רשומה בהמשך המכתב.

ביום זה הסטודנטים במגמה מציגים את עבודותיהם והמשתתפים מקבלים הזדמנות להתרשם מהעשייה הפורה במגמה, לשוחח עם המציגים וללמוד להכיר מקרוב יותר את הנעשה במגמה‪.

נשמח אם תשתפו הודעה זו עם חבריכם או ברשימות תפוצה רלוונטיות אחרות בהן אתם שותפים. באופן מיוחד, כדאי להזמין מתעניינים בלימודים בתחום, שכן החשיפה ביום זה מקיפה ומעשירה.

מועמדים ומתעניינים אשר מעוניינים ללמוד על התכנית מוזמנים להגיע בין השעות 8:45-10:30 או בין השעות 13:00-15:00 שכן תכננו זמנים ייעודיים להצגת המגמה ולענות על שאלות.

למתעניינים בלימודים: אנא עדכנו את יותם הוד בדוא"ל yotamhod@edtech.haifa.ac.il על כוונתכם להגיע כדי שנוכל להיערך לקראתכם.

להתראות‪,

סגל המגמה לטכנולוגיות בחינוך

08:30-08:45

פתיחה

12:00-13:00

ארוחת צהריים

08:45-10:15

פרוייקטי גמר של המסיימים בשנה זו (א)

עבודות הקורס:

ניתוח סביבות למידה בגישת עקרונות עיצוב

13:00-14:30

פרוייקטי גמר של המסיימים בשנה זו (ב)

עבודות הקורסים:

סוציולוגיה של האינטרנט

סוציולוגיה של האינטרנט

מחקר עיצוב חלק א'

פיתוח חשיבה סטטיסטית בקהילות למידה

10:15-10:30

הפסקת קפה

+ מפגש ראש המגמה עם מתעניינים ומועמדים

14:30-15:00

הפסקת קפה

+ מפגש ראש המגמה עם מתעניינים ומועמדים

10:30-11:45

הצגה בפני הקהל:

שני פרוייקטי גמר

שתי תיזות

15:00-16:30

הצגה בפני קהל:

LINKS, מרכז המצויינות

שני דוקטוראטים

11:45-12:00

ברכות הדיקן וראש החוג

16:30-17:00

מילות ברכה ופרידה, תלמידים וסגל

 

Inter-rater Agreement Indices and Their Use

acohen08.06.2014 • 12:30-14:30 

נושא ההרצאה: מקדמי הסכמה

תאריך ושעת האירוע: ביום ראשון ה-8.6.14, בין השעות 12:00-14:30

מיקום האירוע: בניין הפקולטה לחינוך, בחדר 570.

לצפייה בהזמנה

08.06.14 - הרצאתה של פרופסור אילה כהן - Inter-rater Agreement Indices and Their Use

lia-kremer2014-2-poster-web

ההרצאה תהיה על מקדמי הסכמה.


כמדי שנה, תוקדש ההרצאה לזכרה של חברתנו פרופ' ליה קרמר-חיון, ותוגש בחסות המרכז למנהל והערכה בחינוך, בראשו עמדה פרופ' קרמר-חיון שנים רבות.
ההרצאה תתקיים ביום א', 8 ביוני, בין השעות 12:00-14:30 באולם 570 בבניין חינוך.
לפני ההרצאה - התכנסות וכיבוד.

 לצפייה במצגת ההרצאה לחץ כאן

לקריאת תקציר ההרצאה לחץ כאן

לעיון בקורות החיים של פרופ׳ אילה כהן לחץ כאן

02.06.14 - מפגש העיון השנתי לזכרם של פנינה וזאב ברנובסקי

baranovski2014-inv-poster3web

הרצאת הזיכרון השנתית השנייה ע׳׳ש אילן גור-זאב

ilangzjc12.05.2014 • 16:00-18:00        

שם האירוע: צורות חדשות של המרי

הפקולטה לחינוך

מיקום האירוע: חדר 616 , בניין ראשי, קומת ה 6, אוניברסיטת חיפה

לצפייה בהזמנה

18.05.14 - יום העיון לזכרה של פרופ' דינה פייטלסון: הדרך הארוכה והמפותלת לרכישת שפה זרה

dina-f-safra-conf-poster7-web-2014

24.04.14 - מדיניות משרד החינוך במציאות משתנה

The-Ministry-of-Education-policy-changing-reality

03.04.14 - יום פתוח למועמדים לתשע”ד בחוג ללקויות למידה

open-day-learn-dis-2014-web

26.03.14 - הפורום לפילוסופיה של החינוך - הדיאלוג הגדמריאני כתשתית להבניית זהות מוסרית בקהילות מורים מקצועיות להוראת ההיסטוריה

הפורום לפילוסופיה של החינוך

סדרת המפגשים של המרכז לחינוך יהודי והפקולטה לחינוך

אוניברסיטת חיפה

אנחנו שמחים להזמינכם למפגש הפורום לפילוסופיה של החינוך

יו"ר

פרופ' חנן אלכסנדר

המרצה


גב' בלי מרם

 

נושא ההרצאה

הדיאלוג הגדמריאני כתשתית להבניית זהות מוסרית בקהילות מורים מקצועיות להוראת ההיסטוריה

בהרצאה יוצג מהלך מחקר הדוקטורט של בלי בתחום.  המחקר מנסה לבדוק האם וכיצד הדיאלוג הגדמריאני המתקיים בשתי קהילות למידה מקצועיות של מורים להיסטוריה, הדנות על סוגיות היסטוריות שונות; מסייע להבנות את זהותם המוסרית של המורים. במהלך ההרצאה תוצג  גישתו הפילוסופית של פרופ' חנן אלכסנדר להבניית זהות מוסרית ותרומתו של הדיאלוג הגדמריאני כגישה אלטרנטיבית להבניית זהות זו.

מועד המפגש: יום רביעי 26.3.2014 בשעה 19:30

מקום המפגש: בנין הפקולטה לחינוך, חדר 541 (קומה 5)

איש קשר:איילת אגוזי aegosi@univ.haifa.ac.il

בלי מרם הינה דוקטורנטית של פרופ' חנן אלכסנדר. בלי (היא) חוקרת את התרומות של קהילות המורים המקצועיות בפיתוח המקצועי של המורים: בדגם הP.D.S. ובדגם החממות הבית-ספריות. היא מרצה במכללת בית ברל בתחום של תכניות לימודים, רכזת "חממות בית-ספריות"  (קהילות מורים חדשים וחונכים)-  דגם  חדש  לתמיכה  וליווי  של מורים חדשים במכללת בית-ברל, ומרכזת את "התפיסה המערכתית לחינוך ערכי של משרד החינוך" במזכירות הפדגוגית.

25.03.14 - הקול השלישי - יום העיון השנתי של המגמה לטיפול באמנויות – ביבליותרפיה

biblio-2014-web7-web

20.03.14 - דו-לשוניות ויצירתיות: מבט קוגיטיבי

mark-liekin-safra

13.03.14 - Individual and Learning Differences in L2 Proficiency: Research with U.S. Learners

Richard-L-Sparks-Poster-II

12.03.14 - מפגש משותף של המרצים והסטודנטים לתואר שני בחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך

meeting-2014-3

10.03.14 - אדם בשביל המדינה, זכרונותיו של עו"ד משה בן-פרץ ז"ל

ben-peretz2

Menu